Gå til innhold

Har dere gjort noen gode salgskupp under sommersalgene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt oss nye hagemøbler til 50% nedsatt pris på skeidar, samt masse barneklær som var nedsatt 70% og det var merkevarer som Mexx, Claire, Brubaker, Reflex så jeg er strålende fornøyd med den siste tide salgskupp! Nå gjenstår det bare og vente på halv pris av nedsatt på skobutikkene!;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Jeg syns det. Var på cubus idag og skulle kjøpe noen sokker til datteren min, men endte opp med en haug plagg til den nette sum av 400 kroner :) Og da fikk mannen min ny jakke og:p

Skrevet

Synes det har vært salg overalt i hele år jeg så både ja og nei...

Handlet litt klær til ungene på halv pris av rød pris og 70% på åpningssalg på det lokale senteret, utover det har jeg egentlig ikke shoppet særlig mye på salget.

Skrevet

Kjøpt masse klær til ungene og en jeans til meg selv for 50 kr:o)

Skrevet

Nye gardiner til stua og lekerommet. Også har jeg kjøpt ny sminke, men det var ikke på salg..

Skrevet

Jeg snublet innom en butikk i ferien, hvor det var masse salg. Så jeg fikk handlet "ørten tusen" smågaver til årest kommende bursdager. Førpris var på nærmere 700 kr, men jeg betalte i underkant av 200! :-D

Greit å vite at etterhvert som eldste skal i bursdager, så er det bare å plukke ut fra hylla i kjelleren. Null mer stresshandling på vei til selskapet! :-)

Perfekte gaver til 7-åringer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...