Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Det er så mye, hets, råttenskap og ondskap her inne nå at mange prøver desperat å spamme det bort(forståelig!).
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Tror heller det er Ina som prøver å skjule tabben sin. Tråden om hun som ble hentet med sykebil, som vistnok ble skrevet av "naboen" hennes.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Er det vits å nevne xxxx i alle innlegg? Jeg driter i hvem som skriver disse innleggene, men xxxx er faktisk syk - og det er grnnen til at hun kanskje dytter. Men jeg nekter å tro at så det finnes så mange her inne med en gyldig grunn til å dytte.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 har du driti,har du skiti,har du donglebær i hiti..store svarte klompar som dinglar når du prompar
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 22. juli 2009 #7 Skrevet 22. juli 2009 Ikke bland den diskusjonen inn i disse innleggene da.. Var ikke disse laget for å dytte?? Slutt å svare på denne tråden hvor denne personen er nevnt da Godt forsøk på anonym der, men dog gjennomskuet
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #8 Skrevet 22. juli 2009 21.14: he he he...beste jeg har lest idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå