Gå til innhold

Regner det hos dere nå?


Anbefalte innlegg

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Det gjør det her og jeg syns det er så fint! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke akkurat nå men kommer byger hele tiden, syns det er skikkelig koselig selv:)

Skrevet

Det regner ikke, men er veldig grått og jeg syns IKKE det er fint;)

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Huff, jeg syns det er så fint jeg. Elsker regnet. Er vestland in spirit altså. Savner vestlandets deilige regn og tunge dager. Hater den jævla sommeren!

Skrevet

Nei.

 

Ikke i Nord-Rogaland.

Skrevet

Ja, og jeg som våknet til sol i dag og trodde det skulle vare.

Men 3 timer med sol er mer enn ingen sol:-)

Skrevet

Ja, litt. Fint at det regnar, luktar så godt ute då. Og så slepper eg å vatne bærbuskane og jordbærene og sukkerertene :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...