Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Det gjør det her og jeg syns det er så fint!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Ikke akkurat nå men kommer byger hele tiden, syns det er skikkelig koselig selv:)
Gidder ikke! Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Det regner ikke, men er veldig grått og jeg syns IKKE det er fint;)
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Huff, jeg syns det er så fint jeg. Elsker regnet. Er vestland in spirit altså. Savner vestlandets deilige regn og tunge dager. Hater den jævla sommeren!
Svarteper-prøver og prøver... Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 Nei. Ikke i Nord-Rogaland.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. juli 2009 #7 Skrevet 22. juli 2009 Ja, og jeg som våknet til sol i dag og trodde det skulle vare. Men 3 timer med sol er mer enn ingen sol:-)
Ranveig R Skrevet 22. juli 2009 #8 Skrevet 22. juli 2009 Ja, litt. Fint at det regnar, luktar så godt ute då. Og så slepper eg å vatne bærbuskane og jordbærene og sukkerertene )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå