TøffiTrynet☠ Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Var på ultralyd i dag, og da var jordmor så sikker som hun kunne bli på at det var jente.. Så rart! Selv hadde jeg følelse på at det ble gutt... Alt sto bra til inni der, og terminen min ble flyttet fra 20. til 5. desember. Hurra! Så til dere som tippa jente, -dere hadde visst rett!
*Rutletutt* Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Gratulerer! Kjekt å få flyttet terminen såpass langt frem da:o)
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Så koselig!! =) Blir vel kjekt med ei jente hvis du har 2 gutter fra før. Og gøy at det var den veien terminen ble flyttet.
PAVEEL Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 jeg og fikk jente på 3.forsøk. så hun er meget rååååsa kan du tro;)
TøffiTrynet☠ Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2009 Hehe... Jeg har fullstendig angst for rååååsa, så tviler på at det blir noe særlig av det her... Bortsett fra det som evt. dukker opp fra gamle tanter og slikt. Hentesettet er brun sparkebukse og lue + orange body fra Nøstebarn...
fox`y Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 så artig:) godt å få flyttet terminen da:) Lykke til i svangerskapet:) regner med jeg får gutt på 3 forsøket oxo jeg hehe, har 2 gutter jeg oxo:)
TøffiTrynet☠ Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. juli 2009 Joda... Det blir nok veldig koselig! -Må bare venne meg til tanken først!! *ler* Ble så utrolig sjokka på ultralyden at jordmora kikka rart på meg... Hehe.. Tårene spratt og greier.. Skikkelig hormonell! Det med terminen var ikke sånn veldig overraskende. Hadde en liten mistanke, men godt å få det bekreftet da. Og plutselig var jeg over halvgått! Deilig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå