Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Bare lurer, siden jeg aldri har følt noe stort behov for å lete etter denne.. Hørte en sa det var en spesiell følelse? Hvordan da egentlig? Jeg kjenner den hele tiden og kan ikke si jeg følte det som spesielt overhodet... Sånn at vi kan snakke om noe annet
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Kanskje det er følelsen av lettelse den dagen dem finner dem. Er man i tillegg småbeskymret så forstår jeg hvorfor det er en god følelse når den plutselig dukker opp Magen blir uansett stor nok i løpet av svangerskapet, bare å nyte det, plutselig stanger man borti alt mulig.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Jeg syns det gjør så vondt å være gravid jeg. Får nesten ikke puste, har jo unger overalt:-p Tror jeg trenger større mage.. :-p
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 Gratulerer! Dobbel glede det! Blir magen noe større når man har to inni der, eller blir dem mindre?? Jeg synes det var temmelig trangt med en inni der jeg, hehe.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 22. juli 2009 #7 Skrevet 22. juli 2009 Jeg er visst ikke sånn magedame, sist lå jeg under den rød streken og nå ligger jeg litt over i normalfeltet for enlinger, men jeg vet at det visstnok er slik at i uke 30 har mange tvgravide større mage enn de som bærer 1 har i uke 40.. Og takk Gleder oss masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå