Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 er så lei av den samme stillingen... den stillingen der jeg ''rir'' han... begynner å bli så ensformet... hvilke stillinger liker dere best nå? er i uke 30 så har en mage som begynner å bli svært i veien.. så hvilke andre deilige stillinger er det man får god orgasme i?
Mamma_91 Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Doggy? eg fikk i allefall en vældi god orgasme
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Doggy er allerede nevnt, her er to til: -Liggende på siden i "skje-stilling" (som to skjeer inni hverandre). Kjempekos hvis han holder rundt deg samtidig, og du eller han kan stimulere klitoris med hånda. -Du kan ligge på ryggen, han på siden inntil deg, og tar deg sidelengs/bakfra. Hvis du har ham på høyresiden, vil ditt venstre ben befinne seg mellom hans ben, og ditt høyre ben over hoften hans eller rett opp i været, om du foretrekker det. Føles veldig deilig og intimt, og dere kan se hverandre i øynene, og du kan ta på deg selv samtidig. Disse to er det fint og enkelt å veksle mellom.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #4 Skrevet 31. mai 2011 Må bare si at misjonærstillinga er så undervurdert! Jeg får de beste orgasmene sånn. Han gir seg samtidig mot klitoris i sirkulære eller pendulære bevegelser, samtidig ser jeg ham inn i øynene, som nevnt over her, og jeg kjenner hele kroppen hans mot min. Aller beste stillinga, spør du meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå