Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Får helt vondt av hvordan folk ser ut til å ha mistet all empati, for ikke å snakke om hvordan folk med psykiske lidelser ses på. Hilsen ei som opplevde at eksmannen jeg fortsatt brydde meg om døde pga psykiske lidelse. Tror jammen jeg ikke orker å bruke nicket mitt denne gangen.
Vilja<3 Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Helt enig, usmakelig. Trist å høre om mannen din.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Det er en skam at pasientene "nederst ved bordet" fortsatt skal oppleve denne hetsingen.. Jeg blir helt kvalm av dere som sier dere har mye kunnskap om psykiske lidelser som behandler psykisk syke her inne på måten dere gjør.. Noen av dere oppfordrer jo til direkte selvmord.. Det gjør så vondt å vite at barn vokser opp med foreldre med så lite empati som mange her inne.. Trist at "fysisk" syke fortsatt er mer "verdt" enn de "dumme psykisk syke" - kan dere ikke like gjerne kalle de for "gærninger"... Like respektløst. Hilsen friskmeldt :-)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Jeg har både empatien, sympatien OG gangsynet i orden. Hilsen ei som er gift med en som har bipolar lidelse, og som har satt hele familien på hodet mer enn en gang.
Gidder ikke! Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 jeg signerer bare Mylian, også HI, kunne ikke vært mer enig. mobbing på høyt nivå!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 Signerer HI på denne. Har en bf med psykiske problemer, og det er virkelig ikke lett for noen av oss. Bor ikke sammen, noe som gjør samvær med barnet vårt ganske redusert i hans dårlige perioder.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #7 Skrevet 22. juli 2009 Det er tydelig at hvertfall noen her skjønner hva dette dreier seg om. De som flagger høyt at de kjenner "mange med psykoser og annet", viser med all tydelighet at de egentlig ikke skjønner hva det handler om, for der er det ikke mye empati å spore for den som er syk. Fikk en liten klump i halsen av omtenksomme tilbakemeldinger. Og som en av dere over her skriver - ingen vet hvem dette rammer; hver tredje nordmann vil en eller annen gang i løpet av livet få en eller annen form for psykisk lidelse... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå