Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste to dagene handlet inn alt vi trenger av babyprodukter, mme, flasker, vasket klær, dyne sengetøy, pakket sykehuskofferten, vasket hus+alt av klær. Dette man kaller redebygging kanskje. Jeg fødte 4 uker for tidlig forrige gang så er på samme dag i svangerskapet i morgen, kanskje derfor jeg har satt inn støtet nå:) Flere som driver på som meg om dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg holder også på sånn;-)

4 uker til planlagt ks, men har økt risiko for tidlig fødsel(gikk til termin sist), så det ligger vel i bakhodet at han kan komme når som helst;-)

magen har sunket endel, så jeg føler meg lettere i kroppen om dagen til å holde på:-)

Skrevet

Ja det har min også, hodet er godt festet og jeg føler jeg får puste igjen:) deilig med litt ekstra energi endelig, det har det vært dårlig med denne gangen.

Skrevet

energi har jeg også fått for første gang dette svangerskapet;-)

vet ikke om hodet er festet, men kjenner han godt der nede;-/og bekkenet har blitt bra, så det er vel tegn på at hodet ligger langt nede og stabiliserer;-)

Skrevet

Ja, det spørs vel om det ikke er festet også da:) Vi får nyte den siste tiden med energi på en god stund. Med mindre vi er vanvittig heldige og får barn som sover hele natten, men skal jo litt til;)

Skrevet

Jeg har holdt på en stund jeg, og er bare 29 uker.. Synes det er så vanvittig koselig å pusle med. Prøver å stagge meg selv litt, så jeg har litt å holde på med på slutten også! Må jo fortsatt sortere og vaske babyklær etter jente nr 1, og se hva jeg vil beholde til jente nr 2. Blir gøy å kunne bruke noen av klærne om igjen! Se igjen gamle favoritter.. I tillegg må jeg supplere litt, husker godt hva jeg savnet sist gang av klær til lillemor. Så blir litt nytt også!

Føler jeg har det meste av stelleprodukter fra sist gang/fra jenta mi nå, men trenger litt selv da - ammebh-er, undertøy, ammeinnlegg osv.

Spennende tider!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...