Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Mannen min kommer hjem i kveld, etter fire uker på jobb.. Og her stresser jeg rundt, klipper gresset, rydder opp i hagen og steller bed, rydder inne, støvsuger, vasker og styrer(enda huset opprinnelig var helt ok). Skulle tro det var kongen som skulle komme, og ikke en mann som skal være hjemme i fire uker, og som absolutt burde hatt tid til å gjøre alt dette selv.. Skal tro om han hadde stresset sånn hvis det var jeg som var på tur hjem.. I think not..
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Må føye til at nå skal jeg hoppe i dusjen, og skrubbe og barbere meg, sånn at jeg er perfekt til han kommer.. Tipper at han ikke har barbert seg en gang..
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Jeg syns IKKE du er latterlig, men ikke slit deg ut nå da!! Jeg liker også å "styre og stelle" før mannen min kommer hjem. Dette fordi jeg selv setter pris på at det er litt hyggelig her + det er hyggelig at man kan bruke tiden man har sammen til annet enn rydding. Sikkert mange som syns det veldig gammeldags og kvinnefiendtlig. Men jeg føler at når jeg bare går her hjemme så kan jeg jo gjøre litt:) Koster ikke mange kaloriene..
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Nå går ikke jeg bare her hjemme da, jobber 9 timers dager på jobb, så har meget lite tid til å være hjemme (er vel derfor det var så ryddig fra før..hehe).. Men det er liksom litt tradisjon det der, etter 13 år, at når gubben kommer hjem skal det være rent og pent. Er jo ikke han som krever det, jeg syns bare det er så godt å slippe å tenke på vasking og rydding de første dagene han er hjemme! HI
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 Ja, det er jo det da! Hadde jeg ikke brydd meg om han, hadde jeg gitt faen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå