KoneTilMannenMin Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 noen som har prøvd desse? hvor kan jag evt. kjøpe de då? tusen takk før svar
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Min sønn kan bruke den typen undertøy,,, har atopiske eksem. men han bruker kun undertøyet når han skal ut,,, blir for varmt og klamt inne da blir det mer eksem...
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 gruer meg til han skal begynne i skolen da blir d jo masse ut og inn håper at han får litt hjelp. evt så må han gå i bare longs inne...
tante grusom master of law Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Min sønn tåler ikke ull i det hele tatt, selv devold. Ulltrekker fuktighet fra huden, og gjør eksemet verre, uansett om det er kløefri ull.
KoneTilMannenMin Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2009 min tåler ikke vanlig ull, har aldrig prøvd devold. det er ganska kallt her på vintern... noe må jag ju ha, som håller han varm hva bruker dere då då?
tante grusom master of law Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 Vi bruker fleece. Fungerer kjempefint! Har også brukt bomullsundertøy med strikket ull over. Det går helt fint. Ikke la deg påvirkes av alle ull-hysteriske mennesker her inne:)
KoneTilMannenMin Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. juli 2009 hehe ikke sant. nå var det barnehagen som absolut skulle ha ull... får bara si ifra til de at han ikke skal bruke det... tusen takk før rådet tante.
snartmammapåny Skrevet 22. juli 2009 #9 Skrevet 22. juli 2009 I gode perioder går en dag med Devoll bra (annet ull også), men stort sett går ikke ull rett på huden bra, eksemen blir verre av det hos mini. Jeg har en tynn bommul body eller genser under devoll trøya, da går det fint uten å irritere eksemen og mini holder seg varm.
lÅktiHaUDe Skrevet 22. juli 2009 #10 Skrevet 22. juli 2009 Vår jente reagerer på det meste men tåler bra devold på de kaldeste dagene. Ellers enig med tante ) men jeg synes uansett det er greit å ha ett sett ull til superkalde dager eller turer på fjellet med mange minus, for det er uansett varmere enn fleece synes jeg selv da.. men så fryser jeg lett hehe men sånn generelt i bhg bruker ikke jenta vår ull )
rosa og en blå Skrevet 22. juli 2009 #11 Skrevet 22. juli 2009 no bor eg i devold kommunen da og nei, jenta mi som er atopisk bruker den ikke. syns den rasper i huden. men vil anbefale en som eg kjøpte på sportsbutikk. (husker ikke navn, og finner ikke plagget nå) men det er bilde av en liten pus på (logo?) det ullet var litt foret inni. veldig godt
EinFrosk Skrevet 22. juli 2009 #12 Skrevet 22. juli 2009 Devold dobbel er vel foret med "superundertøy" inni? Uansett, jeg jobber i barnehage og synes superundertøy uten ull fungerer kjempefint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå