Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 ...noen ideer? hva fikk ditt barn eller hva kjøpte du når du skulle i dåp/navnefest??
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Jeg ønsker mest at man slutter med dåpsgaver. Helt unødvendig. Det går ann å føle samhørighet uten å uttrykke det gjennom gave-utveksling.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 det er jeg forsåvidt ikke helt uenig i, men nå har det seg slik at vi har noen i familien som har veldig lyst å gi noe og vil gjerne ha noen gaveønsker. derfor jeg lurer på om det er noen som kan gi meg et tips til hva det kunne være, de har gjerne lyst å gi noe, ikke nødvendigvis noe stort og dyrt, som kan være et minne om den dagen..
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Vi har fått masse ubrukelig til dåp som har havnet i en skuff, men det er en del fine gaver også - Bøker, barnesangbok f.eks er fint, gjerne med en personlig hilsen fra giveren inni (bare vent med hilsenen til det er sikkert at den ikke må byttes pga flere like) - Barnesølje, kjempekoselig å ha på disse små bunadene og de koster ikke mer enn et par hundre kroner. - Et skikkelig smykkeskrin til jentene, det koster litt men er utrolig greit å ha, det samler seg mye smykker etterhvert. - Barnebestikk i stål, som kan brukes hver dag og vaskes i oppvaskmaskinen. - Barnetursekk, en Berganssekk f.eks, kommer garantert til å bli mye brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå