Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Den bloggen det ble linket til er så og si avsluttet. Hun orker ikke mer drittslenging. La henne være!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 Men herregud da, la nå den stakkars jenta være...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #7 Skrevet 22. juli 2009 www.fådegetlivdinysjerrigemerr.blogspot.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå