Gå til innhold

Hvor lenge over IKM før dere endelig testet positivt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Titter innom fra bligravid, men har et spm som dere her sikkert kan svare meg på.

Jeg ser at det er så mange som tester positivt før ikm osv, men så ser jeg at det er noen der ute som går så lenge over ikm før de tester positivt. Så nå lurer jeg på av ren nyfikenhet, hvor lang tid over ikm tok det før dere testet positivt (altså at alle tester før var negative).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan svare en lurende prøvende? Flere av oss på bligravid som lurer. Håper noen kan hjelpe oss.

Skrevet

Hei hei. Da jeg var 4 uker på vei så tok jeg en graviditetstest men den var negativ. Begynte å bli kvalm i uke 7 ca og da ble testen positiv.

Skrevet

Ja samme her. Testet igjen i går, da var det 15 dager siden IKM. Endelig positiv. Testet 2 ganger tidligere, men da ble de negativ. Så i 7.uke til meg

Skrevet

jeg testet positivt den dagen mensen skulle kommet:) så vil vel da si 4 uker på vei? samme gjorde jeg med vesla og:)

Skrevet

Jeg testet positivt når jeg var 4+3, men jeg testet heller ikke før det.

Skrevet

Takk for svar. Misforstå meg rett, men det er deilig å se at noen ikke tester positivt før det har gått en del dager over tida (man blir litt stresset av de som tester positivt flere dager før ikm).

Skrevet

Fire dager etter IKM her også (begge ganger). Før det var testen negativ.

Skrevet

Jeg har hatt en syklus på ca 30 dager. Første gangen jeg testet positivt (endte desverre med SA) var det på dag 35 i syklusen min. Denne gangen testet jeg positivt dag 33. Begge gangene startet jeg testing på dag 29 og tok test annenhver dag.

Jeg vil forsåvidt også anbefale nettstedet www.billigetester.no

Der få man kjøpt graviditetstester og eggløsningstester MYE billigere enn på apoteket. Det koster jo endel å teste, så det er mye penger å spare :)

Skrevet

Jeg testet første og eneste gang 6 dager over IKM, og jaggu var det positivt ;) Det har dog aldri skjedd med meg før. De 2 andre gangene jeg har vært gravid har jeg vært nærmere 3 uker over IKM før jeg fikk positivt utslag. Denne gangen brukte jeg CB digital, vet ikke om det er noe forskjell på testene jeg. Tidligere har jeg bare brukt vanlig CB

Skrevet

Jeg har testet og testet nå i 2 uker, er ca 16 dager over ikm. Føler meg gravid, med alle mulige symptomer.

I dag prøvde jeg en aco test, den ble negativ med en gang så jeg la den vekk, men så tok jeg den frem en time senere og da var det komt en svak strek i testfeltet, den var hvit i midten med rosa kanter.

Vet ikke hvordan jeg skal tolke den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...