Gå til innhold

Hjelp..noen som kan svare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff skal på ultralyd i morgen, har en datter på 7mnd som jeg desverre MÅ ha med da fam jobber, og faren er på jobb.. han rekker desverre ikke tilbake til den timen jeg har.

Burde jeg avlyse timen, eller tror dere de syntes det er greit?

Litt dumt men har ikke anna valg en å ha henne med da :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må man så må man.... :)

Hun er jo så liten at hun kan sitte i bilstolen sin inne med deg, under ultralyden. Forhåpentligvis er hun kanskje rolig og kan ta smokk? :))

Det hadde ikke jeg hatt betenkeligheter med.

Ta med deg datteren din og kos deg på ultarlyden du.

:)

Skrevet

ja hu pleier være snill og tar smokken.. tenkte ta med bil stolen og sette den i stolen sia meg.. så hu satt nær meg..

Håper de ikke blir sure da.. siden det står de helst ikke vill ha små barn der sia de kan forstyrre ell noe..

vill jo gjerne reise ditt.. var ikke helt planlagt at samboern ikke fikk kommer hjem til timen.. isj.. men håper det går bra.

Skrevet

jeg tror det går bra, men du kan jo ringe inn på forhånd og forklare. når de sier de ikke vil ha med barn, tror jeg de tenker på større barn, for det er jo en risiko for at noe er galt med barnet i magen, og det vil større barn forstå når jordmor snakker med deg. men en baby på 7 mnd forstår jo ikke det, ho vil jo bare reagere på at du evt blir lei deg.

lykke til i morgen da:) jeg var idag, i uke 32 da:) og fikk vite at det er ei lita tulle:) så kjekt:)

Skrevet

Tror ikke de vil bry seg noe om det. Kommer til å gå kjempefint.

Lykke til i morgen på UL!!

:)

Skrevet

Jeg hadde m mannen min på ul og datteren vår på 2 1/2 år.. Vi måtte ha ho med, for ho hadde vært syk og trengte en ekstra dag hjemme.. Det gikk greit å ha ho med, selv om det stod det samme som hos deg i brevet..

E sikkert enklere å ha med ei på 7mnd enn vår ramp på 2 1/2 år også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...