Gå til innhold

Hva synes dere om emmaljunga city cross?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvilke av understellene ville dere valgt..? det vanlige med 4 store hjul eller det med to store hjul og to svingbare foran? Bor i oslo, men snøen kan bli ganske tykk på vinteren

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vognen er kjempefin. Har den selv.

Ville gått for 4 store hjul her i Oslo egentlig. Hadde problemer nok med å komme meg frem vinteren som var selv med 4 store hjul.

Når snøen blir hard og kram tror jeg det funker dårlig med små hjel foran. I tillegg så er det ofte høye kanter man skal over med snø..

Det er min erfaring hvertfall og jeg bor i sentrum..

Skrevet

Den er jo litt stor da. Men vi er veldig fornøyd. Har 4 store hjul.

Skrevet

Var veldig fornøyd med city bagen, men sportsdelen syns jeg ikke var like bra. Lillemor satt ikke noe godt i den og jeg syns 4 hjul er tungvint.

Skrevet

Jeg er kjempefornlyde med vogna, både bagdelen og sportsdelen! Super å komme seg frem med, også på vinterstid. Har den med fire hjul, og det tror jeg nok er nødvendig med brøytekantene og snømengdene her i trøndelag. Ulempen er inne på butikker osv trange passasjer, da kunne jeg innimellom ønsket med tre hjul. Den med to svingbare foran ville jeg nok ikke valgt, ser for meg at den er så vinglete og ustødig...?

Skrevet

er det noe forskjell på plassen under vogna?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...