Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 eller droppe det? Fryktelig flaut om noen kjente ser det....
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Pga det faktum at du dater på nett, eller fordi du tenker på å legge ut et vågalt bilde? Om førstnevnte så er jo de på nettsjekkern og, da:) Ingenting å skamme seg over det? Om du skal legge ut et vågalt bilde hadde jeg tenkt meg om to ganger. Legg heller ut et litt vagt bilde da, om du ikke vil bli helt gjenkjent. Eller et fint smilende bilde. Det er da ikke noe flaut vel? "alle" har jo en profil på nettet et eler annet sted, enten på facebook eller andre steder. Ingen som reagerer på slik lenger. Men husker når jeg ble sammen med eksen min for 5-6 år siden via nettet, DA var det flaut;)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Hehe, tenkte absolutt ikke på noe vågalt bilde, bare et helt vanlig ok bilde. Og ja - litt flaut hvis kjente finner ut at jeg dater på nett.... Ikke bare bare å treffe noen som alenemor, så tenkte det kan være verdt et forsøk. Men får vel våge meg til det, takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå