Gå til innhold

ok....når begynner rokkeringen å bli levelig da, dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

for nå er det vondt å rokke...blå er jeg også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok en dags pause da det var som værst hjalp veldig. Tror jeg kunne rocke så mye jeg ville etter en ukes tid.

Skrevet

Var vondt de første dagene av den første uken med rockingen, men jeg bare fortsatte å rocke og "vondten" gikk over av seg selv ;)

Skrevet

Du blir "herdet" hihi.. Jeg har nettopp startet opp etter svangerskapet, og det gikk mye bedre enn første gangen jeg prøvde.. Da var jeg blåflekkete lenge... Er kanskje mer "polstring" rundt livet denne gangen?? ;-)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Det er viktig å ikke holde på for lenge i gangen til å begynne med. Du skal bare begynne med et par min og etterhvert øke mengden. Dette funket veldig bra på meg. FIkk blåmerker bare en gang. Da holdt jeg opp et par dager så det fikk roet seg og de neste dagene tok jeg det litt roligere da gikk det over :-)

Skrevet

Har kjøpt rokkering for leeenge siden - brukt den veeeldig lite...

Er det noen som kan fortelle meg at den har hatt GOD EFFEKT og på den måten motivere meg til virkelig å komme i gang...?

Skrevet

Gikk sammen 6 cm i livvidde på et par måneder i fjor sommer!!! Rocka 5-10.min daglig.. Trente masse fra før, men det hjalp ikke på livvidda så godt som med rockingen.. Rock on!!! hihihi;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...