Gå til innhold

Regntøy til aktiv 5 åring - hvilket ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Barnas hus sitt nå - men det begynner å bli smått.

Kjøpe samme en gang til, eller er det noen bedre på markedet ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har veldig aktiv 5åring som går i naturbarnehage og egentlig så har det vært hipp som happ med regntøy. Hadde fra barnas hus i fjor, de holdt lenge så kjøpte det igjen og da røyk festet til selen etter 2 uker... Har ellers hatt fra både lindex og hm. Fornøyd med begge deler. Nå har vi Helly Hansen bukse og synes den ikke er noe bedre eller værre enn det andre regntøyet. Våte blir de uansett dersom det blir glipper eller når de tråkker over støvlene i svære vanndammer.

Skrevet

.. men jeg liker hetta på barnas hus regntøyet best. Den funker liksom. Sklir ikke av eller er uformelig. Forøvrig liker Lille best å ha sydvest på siden hette hemmer sidesynet litt.

Gjest En vakker gutt på tre år
Skrevet

Tror det finnes mange gode typer. Her har vi vært godt fornøyd med reflex og helly hansen. Har også hørt mye bra om bamse-regntøyet fra lindex. Hvordan disse er i forhold til barnas hus regntøyet aner jeg dessverre ikke.

Skrevet

Vi har hatt Barnas Hus i to sesonger nå, veldig fornøyd (siste var litt mer "foret"). Som det ble sagt over her; er de mye/lenge ute blir de våte uansett, men jeg synes BH har holdt lenge...

Skrevet

Helly hansen:) 4åringen min liker ikke reflex, det blir en sånn irriterende klaff ved hetta

Skrevet

jeg har colorkid til min og er kjempe fornøyd! den er ikke like stiv som mange av de andre jeg har prøvd. de har det på tilbud på babyshop nå,199kr.

om du vill prøve noe nytt er det bara å kjøre på.

Skrevet

Har god erfaring med Reflex, Cubus, HM og Skogstad.

Skrevet

Her har vi brukt bare Reflex til vår aktive fireåring og har alltid vært fornøyd. Klaffen som nevnes ovenfor her har vi brettet sammen - er borrelås på, så når den er litt slitt sitter den sammen av seg selv.

Som ekstra regnsett har vi hatt flere forskjellige arvede sett, både HH og Bamse. Men Reflex vil bli kjøpt her igjen som bruksregntøy!!

Skrevet

Har brukt Troll-regnbukse en stund, veldig fornøyd.. men ho bli jo våt uansett ka ho har på seg da... Har også brukt Barnas Hus sitt... Skal prøve Leketøy sitt nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...