Gå til innhold

Mobbing på anonymforum.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett en del innlegg der i dag som er direkte mobbing av en person.

Er rystet over at voksne folk kan oppføre seg slik!!

Men hvorfor gjør ikke moderator noe? Finnes det ingen moderator I DET HELE TATT her?? Eller sover han/hun på jobb?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes helt åpenbart ingen moderator her for tiden (ganske lang tid).

 

Modereringen har vært dårlig før, og er nå fullstendig fraværende. Hvorfor skulle de gidde å bruke ressurser på å moderere her når forumet åpenbart går så det suser, de håver inn reklameinntekter og ingen anmelder dem for brudd på redaktøransvaret? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...