cherry coke Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Har sett en del innlegg der i dag som er direkte mobbing av en person. Er rystet over at voksne folk kan oppføre seg slik!! Men hvorfor gjør ikke moderator noe? Finnes det ingen moderator I DET HELE TATT her?? Eller sover han/hun på jobb?
Gjest ->>- Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Det finnes helt åpenbart ingen moderator her for tiden (ganske lang tid). Modereringen har vært dårlig før, og er nå fullstendig fraværende. Hvorfor skulle de gidde å bruke ressurser på å moderere her når forumet åpenbart går så det suser, de håver inn reklameinntekter og ingen anmelder dem for brudd på redaktøransvaret? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå