katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Håper dette går bra. var jo på legevakt i ettermiddag og med et dårlig apparat fikk hun så vidt høre hjertelyden. Hadde en liten uvi som jeg har fått tabl.for. hadde jo blødning etter sex igår,men stoppet opp. merkelig at det begynner igjen nå! blir så redd.Er 12+4. Noen med denne erfaringen?
You can call me Dårris Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Har ikke erfaringer selv, men ville bare sende en klem! Stort sett så går det jo bra når du har hørt hjerteslag så sent som nå. Blør du mye? Så jo at du hadde hatt småblødninger i går, men det virket jo som om det gikk bra. Har du noen muligheter for å få ul i kveld? Det er jo ikke noe gøy å gå og lure.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2009 Hei, Fant ikke hjertelyd denne gang,men sa det var vanskelig så tidlig. Begynte å blø igjen ikveld,og nå var det brunt som kom ut. De tok meg ikke inn på gynekologisk. Må prøve å ringe privat i morgen. Er så redd. Hun legen var en danske som jobbet selv på gyn, var ærlig å sa d kunne være truende abort,men kan og gå bra. Humøret er i bånn. Litt av et helsevesen vi lever i. Privat er mye bedre. Takk for du tenker på meg. Stor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2009 bs,glemte jo å skrive at jeg reiste tilbake på legevakte etter ny blødning
You can call me Dårris Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Hmmm. Ikke noe gøy dette! Men, hvis det er brunt blod, så er det jo gammelt, og da kan det vel være litt rester fra i sted? Murringene kan jo også være UVIen. Som jeg fortalte forrige dagen tok det lang tid før min lege fant hjertelyden på fredag, og hvis utstyret er helt elendig er det kanskje ikke så rart de ikke finner den.. Krysser alle fingre og tær for at dette skal gå bra! Vi skal jo følge hverandre helt til termin!!!! Hold meg oppdatert da! Klem:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2009 Ja det skal vi. Håper det går bra. Ja ble brunt isted, var vinrødt for et par timer siden. nå istad kom det brun utflod, så håper det er rester. Takk for at du satt meg på den ideen om murringa,kan jo selvfølgelig være det. Stor klem. Prates i morgen, er helt utkjørt.
lille_luna Skrevet 22. juli 2009 #7 Skrevet 22. juli 2009 Jeg hadde brun spotting fra uke 11 til uke 13, og alt er bra her. Veldig vanlig å spotte litt. Morkaka kan være foreliggende. Siden du er så langt vei, er sjansen minimal for at det går galt. Jeg er forresten 18 uker nå, og var på ordinær ul i går. En sprell levende liten micro i magen min :-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. juli 2009 så godt å høre at det har gått bra med deg. Har avtatt noe nå. kommer brunt når jeg tørker meg etter å ha tissa. takk for støtte. klem
attpåklatten blir storesøster! Skrevet 22. juli 2009 #9 Skrevet 22. juli 2009 Huffda, slikt er alltid uhyggelig Men håper dette bare er et ubehagelig skremmeskudd, og at alt går bra med lille i magen. Håper du får komme til ul i morgen så du slipper å bekymre deg. Varme tanker og klemmer til deg.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 22. juli 2009 Tusen takk. Tviler på jeg får ul i morgen heller. alle har fullt, så får håpe på fredagen, og at det slutter helt m blødning før det. Kan jo være som jeg så i et innlegg om en som hadde beg.å blø fra uke 13 at morkaka ligger langt nede. det får jeg jo se på ul. uansett har jeg time tirsdag,men håper jeg sliper å vente så lenge. klem
makkapakka med spire Skrevet 22. juli 2009 #11 Skrevet 22. juli 2009 Jeg kjenner meg veldig igjen i dine bekymringer. Hadde brun blødning fra uke 5 til uke 9. Hadde 2 ul på de to ukene hvor alt så fint ut. Fikk ny frisk blødning i uke 14 og ny ul, og alt var bra, da så de at litt av kanten på morkaken lå over åpningen og at det sannsynligvis var grunnen. Når blødningen er brun, er den gammel. Fastlegen min sa at etter en frisk blødning så kan de brune restene komme flere dager senere. Håper du greier å slappe litt av, for du er faktisk ganske langt på vei. Vet at det ikke er lett, er alltid skummeltmed blod. Men at du ikke får ul med en gang er jo litt rart. Jeg ble henvist med en gang begge gangene. Siste gangen i uke 14 fikk jeg høre hjertelyd på legevakten, men han ville fortsatt at jeg skulle på ul for min egen del, slik at jeg kunne slappe av.. Masse lykke til, krysser fingre, dette kommer til å gå veldig bra skal du se:O)
You can call me Dårris Skrevet 22. juli 2009 #12 Skrevet 22. juli 2009 Var ganske plaget med UVI og nyrebekkenbetennelser i forrige svangerskap, og husker godt at jeg trodde jeg mistet rundt uke 25 en gang. Jeg vet ikke hvordan det er med private legevakter hos deg, men i Oslo finnes det flere, og de har gjerne også utstyr til Ultralyd. Det kan være en fordel å bruke sånne om man har mulighet, selv om det koster en del. Merkelig at Legevakten ikke har sånnt utstyr egentlig... Får håpe du får sove litt i natt, det er viktig å hvile nok:) Vi snakkes i morgen vi ja, bare å sende en PM om du føler for det:) Natta!
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 22. juli 2009 #13 Skrevet 22. juli 2009 Leste en artikkel om dette: " Det kan komme spor av blod etter samleie, og dette er sjelden noe å bekymre seg over. Livmoren er svært blodrik nå, og de små karene som finnes i livmorhalsen kan briste. Det er likevel greit å alltid nevne slike blødninger når du er på kontroll. Oftest blir dere da bedt om å vente litt med sex før dere prøver igjen. Snakk med legen eller jordmoren din om sex dersom du har opplevd blødninger i begynnelsen av svangerskapet, spontanaborter eller for tidlig fødsel. De som opplever å få rier før tiden, vil bli anbefalt å ikke ha samleie. Da kan samleie være med på å framskynde fødselen." babyverden.no
Vi gleder oss!! Skrevet 22. juli 2009 #14 Skrevet 22. juli 2009 masse lykke til håper at alt er bra med den lille spiren i magen din <3 Er ikke noe morro nei. men jeg og min lille krysser fingre og tær for deg og din
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #15 Skrevet 23. juli 2009 Tusen takk alle sammen. Fikk komme inn til en kjapp ul kl kvart over tolv. Så da håper jeg alt er ok. Kryss alt dere har for meg. Dete barnet vil jeg ha.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #17 Skrevet 23. juli 2009 Tusen takk, det trenger jeg virkelig. Reiser om en halv time, godt å få d overstått
You can call me Dårris Skrevet 23. juli 2009 #18 Skrevet 23. juli 2009 Det går nok så bra så Hvordan har det vært med blødningene siden i går da?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #19 Skrevet 23. juli 2009 Hei, har hatt brun utflod helt til nå. Nå er det veldig lite. men nå får jeg snart se, blir betryggende. Er alt bra kan jeg slappe av. Klem.. Skriver så fort jeg kommer hjem. klem
Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 23. juli 2009 #20 Skrevet 23. juli 2009 å lille katta mi!! går det bra med deg og nurket, blir helt dårlig av å hørre slik.. Jeg krysser og klemmer alt jeg har og sender deg en stor klem!! Du må gi beskjed med en gang etter ultralyden vennen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå