Gå til innhold

Hvordan pynter dere i kirken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting..Ser det som ganske bortkastet,skal være der 30 min og alle ser sikkert på oss;)

Skrevet

Den kirken vi har booket foreløpig er veldig flott i seg selv og trenger ingen pynt. Men det er mulig vi heller skal gifte oss i en moderne og minimalistisk kirke, og i såfall kunne jeg tenke meg litt blomsterpynt fremme ved altererringen. I så fall blir det to oppsatser som vi tar med oss videre og bruker i festlokalet også. Men dette er ikke prioritert i budsjettet, for å si det sånn.

Skrevet

Jeg plukker noen fine blomster i hagen som jeg legger ved siden av benkene. Også har kirka noen lysestaker man fester oppå benkene,med stearinlys i. Disse tenkte jeg jeg skulle benytte,for å få til mer stemning :)

Skrevet

Jeg skal kjøpe en billig og fin blomsterbukett, evt plukke en fin bukett fra hagen dersom dette regnet kunne gi seg - og sette på alteret. Hverken mer eller mindre.

Skrevet

Kommer til å kjøpe enkle blomster som jeg setter sammen i små buketter. Pynter de første stolradene på siden. Er ikke helt sikker, men tror jeg skal ha noen solsikker eller andre store blomster i vaser på alteret. Så skal brudesvenn og brudepiker spre blader på gulvet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...