Gå til innhold

Noen som bor i Spania her??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker litt på å flytte nedover med sønnen min. Han er tre år. Men er det noen her inne som kan fortelle meg litt om hvordan det er å flytte sånn, til et helt annet land? Finnes det noe tilbud for så små barn i Spania?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har tenkt å flytte, er det mye å tenke igjennom (Folketrygd, skatt, pensjon, arbeid, forsikring, etc.) I forhold til barnet så tror jeg det er obligatorisk skolegang fra 3 år i Spania. De spanjolene jeg kjenner sender ungene på privatskole, hvor de i tillegg til en vanlig kort skoledag har 5 timer fag på engelsk til slutt.

 

Der har du iallfall et pedagogisk tilbud;-)

 

Hvor flytter du hen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...