Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Jeg tenker litt på å flytte nedover med sønnen min. Han er tre år. Men er det noen her inne som kan fortelle meg litt om hvordan det er å flytte sånn, til et helt annet land? Finnes det noe tilbud for så små barn i Spania?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Hvis du har tenkt å flytte, er det mye å tenke igjennom (Folketrygd, skatt, pensjon, arbeid, forsikring, etc.) I forhold til barnet så tror jeg det er obligatorisk skolegang fra 3 år i Spania. De spanjolene jeg kjenner sender ungene på privatskole, hvor de i tillegg til en vanlig kort skoledag har 5 timer fag på engelsk til slutt. Der har du iallfall et pedagogisk tilbud;-) Hvor flytter du hen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå