Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 hadde første dag i siste mens den 28.juni og ubeskyttet sex med hopp av i svingen metode dagene: 10, 11, 12, 13. juli........og når skal jeg forvente eventuell mens om jeg ikke er gravid? og jaaa mannen visste jeg ikke hadde prevensjon...
Gjest ->>- Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Sjansen er til stede, har det noen betydning hva prosentene er? Når du kan forvente menstruasjon om du ikke er gravid, kommer helt an på din sykluslengde.
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 skal forvente menstruasjon slik du pleier å få den... Hopp av i svingen er på ingen måte noe sikker metode. Det er lille frø i magen bevis på
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 huff jeg glemmer alltid av hvor lenge det er mellom hver gang....men er det tre eller fire uker etter mens som er vanlig? tror kansje det er tre uker fra det slutter.... herregud føler meg helt håpløs...men har liksom ikke trengt å passe på syklus osv på noen år....har jo vanligvis ikke sex siden jeg ikke har noenn partner
Gjest ->>- Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Gjennomsnittslengden på en syklus er 28 dager (altså fra første dag i mens til første dag i neste mens). Eggløsning er vanligst ca midt mellom der, altså akkurat når du pulte ubeskyttet. Sjansen for graviditet er dermed absolutt til stede.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 Hadde dere sex flere ganger etter hverandre? Slik at det lå rester av sperm f.eks. under forhuden?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #7 Skrevet 22. juli 2009 ja...eller...kansje en time eller to imellom..ikke helt sikker....
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #8 Skrevet 22. juli 2009 stor sjangs?? noen som vet??? hvilken dato skal jeg forvente mens???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå