rachelmor Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 eg brukte det med min første, men husker ikkje når eg begynte med det :S sikkert når magen var begynt å få litt størellse
Kari K. med to søte små Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Jeg begynte å bruke gravidbelte, med en gang jeg fikk lånt meg det. Rundt uke 12 tror jeg. Bedre å være føre far tenkte jeg:) Du får jo bort presset fra magen viss en evt bråbremser ol. Er så liten jobb med å ta det på, så jeg brukte det hele tiden. Nå begynner det å bli vanskelig å få t på, men det er en annen sak:P
rachelmor Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2009 å ok. er 12 uker i dag så da får eg vell ta meg en handle tur tenker eg.. takk for svar:)
Kari K. med to søte små Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Mulig når det står på pakken når det anbefales å starte med, men bedre før far tenker jeg om akkurat den saken:)
nea80 Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 I følge Trygg Trafikk har ikke gravidbelte noe som helst å si i en kollisjon - heldigvis, i følge deres tester. Gravidbelte er for mors komfort under kjøring, men har ingen virkning i en evt kollisjon. http://www.tryggtrafikk.no/w/Trafikksikkerhet/Barn_i_bil/Gravid/
?en til? Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 når det er sagt, så er det mye mer behagelig da, synes jeg vertfall. har brukt det fra ca 10 uker, og er nå i uke 32. når jeg ikke bruker det har jeg faktisk ubehag der selen strammer. om ikke det fungerer ved kollisjon, så hjelper det vertfall på å holde selen nede når du bare bremser vanlig også da, og det er det faktisk ganske mye av i løpet av en kjøretur. skal ha slikt belte til evt neste barn også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå