Trouble Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Må bare klage litt... Har hatt 1,5 uke ferie nå, og solen tok ferie omtrent samtidig Mannen har sin første uke (av to) med ferie, men "måtte" bare gjøre ferdig noen småjobber i dag... og må kanskje jobbe noen timer i mårra å. Det er absolutt ikke noe spennende som skjer i nærheten, og e ikke noe kjekt å være ute i regn Så da sitter vi her i leiligheten, leker med minstemann, spiller med de største, baker, vasker og rydder (vil jo ikke gjøre husarbeid i ferien min!!!)...men er jo begrenset hvor lenge man orker det hele tiden, i flere dager. Sitter på nettet og leter etter noen billige turer rundtom i landet, men det finnes selvfølgelig ikke... Vet iallefall at det er siste gang vi tar ferie før skolen slutter... (var i syden for noen mnd siden)!!! Huff... ikke meningen å være så negativ..men akkurat nå ønsker jeg meg laaaangt vekk til sol og morsomme aktiviteter for barna )))) Nei, får prøve å gjøre det beste av resten av ferien...har 1,5 uke igjen så kan jo være solen bestemmer seg for å titte frem i løpet av denne tiden
mamarama og lille banan Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 vi er studenter, og samboer må derfor jobbe hele sommerferien, mens jeg har permisjon. så her i gården sitter vi hjemme hver dag...er jo selvsagt ute en tur når det er fint vær, da, men det er litt begrenset for hvor mye jeg får gjort når jeg er alene med baby hele dagen. vi skal heldigvis på ferietur i høst da, to uker til Kroatia, men skulle ønske vi hadde hatt litt fri i sommer også
Ajam Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Enig med deg, dette her er drit kjipt! Jeg har heldigvis vært heldig i år. Hadde ferie i norge, men det var knall varmt her, og sist uke var vi utenlands med sol og varme. Vet ikke hvor du bor, men det skal lette litt her på østlandet mot helgen, og neste uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå