Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Jeg har siste uke vært litt småtett i nesen uten å være forkjølet,har hjulpet med nesespray da..Nå de siste dagene har jeg blitt så "rar" i halsen,føler meg tørr nedi der og bittelitt slimete og når jeg puster med åpen munn så snorker jeg både på inn og utpust,føler meg hoven der mellom svelg og nese på en måte...Kan det være allergi? Uansett så får jeg vel ikke tatt noe for det siden jeg går på pencillin og skal gjøre det i 3 dager til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå