Jenny-penny Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Jenta mi kjeder seg sånn i dette været og vurderer en tur til Dyreparken. Er mat, aktiviteter osv spesielt dyrt inni selve parken? Takknemlig for svar:)
Nullstress;) Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 var der for to år siden, så husker ikke nøyaktig hvor mye det kostet. men jeg husker jeg reagerte på prisene inne i den ene butikken. skulle kjøpe sabeltann kostyme til sønnen min, og detkom på nesten 600 kr!!! tror ikke jeg reagerte så på prisene på maten, m vi spiste på taco-buffeen der. kostet litt, men da kunne man spise så masse man ville. tror karusellene er vanlig tivoli-priser, 25kr eller noe pr karusell. de tar seg betalt, men det må man nesten regne m på slike steder. det går fort et par lapper:)
mai mammaen til to Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 det koster en del å komme inn da. tror vi betalte nesten 1000 kr for to voksne og to barn ( et barn var da gratis.... pga han er bare ettt år) men når du da er kommet inn så koster det ikke noe å ta aktivitetene.. tømmer renna, kjøre kaptein sabetan skuten, kjøre trikken osv. utrolig fin park. vi var der fra det åpnet til det stengte.... masse masse å se på. karemommeby var veldig populært her.. og kaptein sabeltann.. vi var på showet på kvelden og. utrolig kjekt
Gjest thricane Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 pris på billetter finner du på dyreparken.no vi betalte 520 pr voksen for 2 dager, og 420 for sønnen på over 3 år. under 3 er gratis. husker ikke prisen for en dag maten er dyr og ikke spesielt bra, synes jeg. du kommer til å spare en del ved å smøre med baguetter og ta med drikke inn. det er også lurt å kjøpe billettene på nettet, så slipper du stå i laaaaang kø for å komme inn. du kan fint gå der inne hele dagen og kikke, uten å betale en kr for aktiviteter:)
suseduse Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 vi var der i i mai i år.Ingenting vi betalte for der inne av aktiviteter, men ikke alt som var oppe heller (mesteparten var det, men noe var stengt). Men maten var dyr og forferdelig! Ha med mat anbefaler jeg virkelig! Jeg er ikke spesielt kresen, ei heller mannen min, men det der var ikke mye spiselig.. Utenom det storkoste vi oss Kjempe flott der, mye forskjellig å finne på!
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 Maten og suvenirer etc er dyrt, billettene er ikke akkurat "gratis" de heller, men vel verdt pengene. Utover det er det ingenting som koster.
♡ A & E ♡ Skrevet 22. juli 2009 #7 Skrevet 22. juli 2009 Vi som er fra kristiansand og går i dyreparken litt pleier ofte smøre med oss noe hjemmefra eller fra en matvarebutikk. Det kan fort koste litt om alle skal spise i tillegg til is,brus etc.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. juli 2009 #8 Skrevet 22. juli 2009 Det koster for å si det sånn. Vi betalte nesten 1500 for 2 dager i parken 2 voksne og 1 barn. Måtte da kjøpe mat i tillegg. Husmannskosten på Kutoppen er billig da. 45 kr for asjett med rømmegrøt, og 65 kr med rømmegrøt og spekemat. Ellers var ikke maten der så billig nei
Rååååsa på ball Skrevet 22. juli 2009 #9 Skrevet 22. juli 2009 Synes ikke det er spesielt dyrt der nei, man får jo veldig mye for pengene. Vi betalte rett over 1000 kr for å komme inn med to unger om jeg ikke husker helt feil, da kan man jo være der i 9 timer og alt innenfor portene utenom mat og lodd på tivoli er gratis. Parken er jo nydelig, utrolig mye å finne på og alt er jo så detaljert og forseggjort synes ikke maten er spesielt dyr heller, og jeg synes den er veldig bra i forhold til alle andre slike parker jeg har vært i. Det er blant annet tacorestaurant og grillrestaurant hvor man betaler 200 kr per voksen for å spise så mye man vil, datteren vår fikk spise gratis fordi de regnet med at hun ikke spiste så mye (4 år), all barnemat til babyer er også gratis i hele parken. Alt av sabeltann effekter har ca halv pris av lekebutikken også så jeg syntes ikke det var ille heller (selv om det selvfølgelig ikke er billig akkurat). Man bruker nok fort en 2-3000 kr om man skal kose seg skikkelig, men jeg synes faktisk det er verdt det når man tenker på alt man får for pengene Jeg har vært i flere dårlige slike parker, og det er veldig deilig å se en park hvor dyrene har det så flott som i Kristiansand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå