Gjest Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Jeg ble trolig uplanlagt gravid med kjæresten min i april, men mistet kort tid etterpå. Er veldig sikker på at det var en SA eller en kjemisk graviditet. Har gått på minipillen hele tiden, men har hendt at jeg har tatt et par litt for sent. Nå er jeg to uker over ikm, har ikke noe særlig symptomer, men begynner å lure litt siden jeg alltid er veldig i rute.. Noen her som har mistet og som har blitt veldig lett gravide etterpå?
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Jeg ble gravid med en gang etterpå...Og har også flere veninner som har slitt lenge med og bli gravide, så enndeligen blitt gravide og så mistet. De fleste av dem har faktisk blitt gravide igjen rett etter en spontanabort...
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Hmm, spennende. Får se om mensen kommer etterhvert da, eller om det blir en liten en til.
LillyMy+1<3 Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Mista i MA i august i fjor, og ble gravid igjen i november. Så tror nok mange blir raskt gravide igjen etter en abort ja
Gjest Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 Herregud, ser jo nå at jeg har skrevet helt feil.. Var 2 dager over ikm, ikke to uker. Er 3 dager nå da, fremdeles ingenting.. Takk for svar, blir spennende dette. Tar test ikveld..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå