Tessa-81 Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Er på jakt etter slikt belte man bruker når man kjører bil i graviditeten! Trenger et om noen måneder, bare 6 uker på vei nå.
Sprudle_ Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Det er ikke noe du trenger å bruke. Det hjelper kun for komfort, har ingen ting å si for sikkerhet. http://www.tryggtrafikk.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=2943 Jeg er i uke 27, og har ingen problemer med å bruke vanlig bilbelte.
Gjest Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Jeg kan selge 2 stykk om kort tid (må bare få ut babyen først, termin om 17 dager ;-)). Vi har ett på hver side foran i bilen så slipper vi å bytte. Jeg bruker dette da jeg selv har erfart at det funker, og kan også opplyse om at testen TT refererer til er veldig gammel og på de gamle modellene av gravidbeltet. Finnes ingen tester av de nye som er betydlig bedre feste på.
Sprudle_ Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Uansett, så regner jeg med at følgende regler gjelder fortsatt: ..."Produkterna är ”verkningslösa” vid kollision, vilket faktiskt i detta sammanhang är något mycket bra. Man får nämligen inte förändra typgodkända skyddssystem, till vilket till exempel bilens bältessystem får räknas." Med mindre min svensk er helt bak mål, vil ikke produkter, feks bilbelte for gravide, som endrer bilbeltets egenskaper godkjennes i Sverige. ...http://www.vti.se/templates/Page____10988.aspx At produsenten sier noe annet, anser jeg som like relevant som hva de selv mener om sine bilstoler for barn... jeg stoler mer på hva en test sier enn en reklamefolder. Ut i fra hva jeg finner på internett, er det kun artikler som refererer til hva produsenten selv sier som anbefaler dette.
<3 N & M <3 Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 Alva:) jeg vil gjerne kjøpe ett av deg når du har født
Gjest Skrevet 23. juli 2009 #7 Skrevet 23. juli 2009 Bare minn meg på det :-) Send en PM etter fødsel (kommer garantert til å annonsere det her, hehe...), så kan jeg sende i posten.
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 23. juli 2009 #8 Skrevet 23. juli 2009 jeg har også et til salgs når babyene er ute:) har ikke termin før 14 september, men forventer at de kommer i løpet av neste måned. send en pm om noen er intressert.
<3 N & M <3 Skrevet 23. juli 2009 #9 Skrevet 23. juli 2009 det skal jeg minne deg på veit du:) sender melding når jeg ser at du har født:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå