ansjaangell Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Jeg er i et veeeeeldig ferskt forhold, type, ble gravid etter 2 uker. Jeg er nå 12 + 3 og vi fant ut i uke 6 at vi ville ha barnet og satse sammen. Nå derimot har han angst igjen.. Nesten så han ikke kan ta på meg.. Vi koser aldri forran tv'en f.eks. Sex er en skikkelig skjeldenhet, noe det ikke var i starten seff, men med en gang vi fant ut at vi skulle ha dette barnet forandret han seg totalt.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre-- Jeg har fremdeles min egen leilighet, som har stått ubebodd i kanskje 2 mnd, så jeg kan dra dit.. Og jeg har mamma og pappa ca 30 min unna, så jeg kan dra dit også.. Vi krangler ikke eller noe, det er bare minimalt med snakking, kosing, sussing og sex.. (kanskje sex 2 ganger i uka) Jeg savner den perioden jeg.. vi kom så altfor fort inn i hverdagen.. Hva burde jeg gjøre? La han få en pause?
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Har du prøvd å snakke med han om det? Siden det er ett veldig ferskt forhold, og du har egen leilighet, kunne dere jo prøvd å vært mer fra hverandre. Selv om du er gravid, betyr ikke det at dere ikke kan være kjærester nå. Bruk litt tid hver for dere, date litt, kjenn på den nyforelskede følelsen, og bli kjent med hverandre. Jeg syns ikke du skal gi opp forholdet enda, dere må nok bare lære hverandre å kjenne litt bedre, og finne en fin måte å kommunisere bedre på Lykke til!
Terese med to jenter Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Jeg er enig med hun over her... Det kan jo fungere bedre hvis dere ikke er så tett på hverandre hele tiden.. Dere trenger jo ikke bo sammen, selv om du er gravid.. Håper det ordner seg for dere... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå