Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Med lange mellomrom har jeg fått et utslettslignende merke like over rumpesprekken. Det kommer alltid tilbake til samme sted. Det starter med at det klør, så kommer det forhøyninger i huden, som ser ut som byller, og det blir rødt. Klør jeg mye, væsker det litt. Det varer kanskje et par uker før det er borte igjen.Det har aldri vært større enn en 5-kroning. Jeg har sikkert hatt det en 5-7 ganger på 3-4 år. Ikke veldig ofte altså - men jeg lurer jo på hva det er. Jeg synes det er litt flaut å gå til legen med det, og det kommer jo til å være bort igjen innen jeg får time.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 kan høres ut som sopp.. jeg får det på den ene rumpeballen med ujevne mellomrom... bruker reseptfri canesten på det når det dukker opp, så forsvinner det fortere igjen... Men, har fått konstatert av lege at det er sopp... Gå til legen med det.. det er ikke flaut :-)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Jeg tipper det er det man ofte kaller en "tvilling". Jeg har også en sånn og har aldri gjort noe med den annet enn å la den forsvinne. Det er ikke noe farlig, men de kan av og til bli så ubehagelige/verke at det kan være greit å fjerne den.
Gjest Gul stjerne Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 For min del høres det ut som herpes. Utbruddet kan sette seg hvor som helst på kroppen. Disse byllene du beskriver, kan det være blemmer? Får du en sitrende/prikkende følelse i området før det bryter ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå