E, T & T og ei te Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Satte å skrev med dere her inne på BIM tidligere den dagen (20.juli) at det hadde kommet noe rosa slim. Hadde sex med gubben, og 10 min etter begynner den første ria. (da var kl. ca.21.00) var usikker først om det var kynnere eller rier, men oppdaget jo at dette visst var rier. Kom hyppig med engang 4 min i mellom ca. Dro på føden kl.22.10 -hadde 4 cm åpning. ca en time etter hadde jeg 6 cm, og ba om epidural. Jordmor gikk ut for å ringe etter legen som skulle sette den. Kom tilbake etter 10 min, og jeg sier at "jeg MÅ presse" Jordmor roper etter barnelege, og jeg klatrer opp i senga. Det var da bare 10 min siden jeg hadde 6 cm åpning! Presser i vei.. Mye vondere pressrier denne gang enn forrige synes jeg Klokka 23.35 den 20.07.2009 er vår lille prinsesse født. En og en halv time etter ankomst til sykehuset Hun veide 3375 g og var 49 cm lang -Helt perfekt!!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Gratulerer så masse med den lille, og gratulerer til resten av familien.. Ønsker deg og dine alt godt i fremtiden *klem*
Juuuunibaby <3 Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Åååå gratulere! <3 Håper jeg får en lignende fødsel... Goklem til dere!
respektatauten Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 hehe, helt enig ønsker meg også en slik fødsel!! Gratulerer så mye med tulla!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå