Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 er det flere er inne som går på nycoplus B-total tabletter?? flere som synest de "smaker" helt j****?? jeg gruer meg til å ta de, får den vonde smaken i munnen hver gang.... prøve å holde pusten o.l men det hjelper ikke.. noen som har noen tips om å ikke få den vonde smaken?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 jeg spyr av juice..... men kunne kanskje gått.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå