sol2002 Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Er noen år siden jeg hadde baby sist, men når begynner de så smått å spise skiver, har ei lita som ikke er noe særlig begeistret for hverken middagsglass eller grøt. Men derimot så blir hun helt sprø bare hun ser anne (voksen) mat... Hun blir 6 mnd om 1 uke, og stor for alderen, veldig for seg sier helsesøstern.
Prish Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Tror jeg presenterte brødskive på den tiden. Brukte bare smør som pålegg og dyppet bitene i morsmelkerstatning. Hun ville heller ikke ha grøt.
Mamma til Snupp & Lillegutt Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Tror det er vanlig å introdusere brød rundt 8 mnd, men det varierer sikkert (jeg ble anbefalt 8 mnd)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå