Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noen år siden jeg hadde baby sist, men når begynner de så smått å spise skiver, har ei lita som ikke er noe særlig begeistret for hverken middagsglass eller grøt.

Men derimot så blir hun helt sprø bare hun ser anne (voksen) mat...

 

Hun blir 6 mnd om 1 uke, og stor for alderen, veldig for seg sier helsesøstern.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg presenterte brødskive på den tiden. Brukte bare smør som pålegg og dyppet bitene i morsmelkerstatning.

 

Hun ville heller ikke ha grøt.

Skrevet

Tror det er vanlig å introdusere brød rundt 8 mnd, men det varierer sikkert (jeg ble anbefalt 8 mnd)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...