snuppelura-jente10 Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Off, nå bare gråter jeg. Var på tildlig UL i dag, i følge menstermin er jeg nå i uke 7, men etter mine egne beregninger tror jeg ikke jeg er mer enn 6 + 3. Uansett, så ingen hjerteslag på UL i dag. Er alt håp borte? Hjerte burde ha slått nå? Hva har dere andre opplevd? Tok bl.pr. i dag og skal ta ny på fredag for å se om Hcg stiger. Får ikke svar før tirsdag. Hm, om hcg stiger, kan jeg da senke skuldrene eller vil det gjøre det etter at fosteret er dødt? Mener han sa fosteret var 2 mm og om det stemmer er jeg ikke mer enn 5 uker og det kan ikke stemme. For ha sa at jeg kunne være en uke mindre på vei, altså fremdeles uke 6, han beregnet i følge menstermin. Hjelp meg jenter, ganske desperat her.
♥Bubble♥ Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Huff så trist Sender en trøsteklem. Har liten erfaring med sånn, men har hørt at HCG-nivået kan stige om det er en MA men vet ikke. Når hadde du første dag i siste TR? Håper alt går bra med deg frem til du får svar.
Lakenskrekk Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Dette var trist å lese - jeg har desverre ingen svar til deg, men jeg vil gi det en god trøsteklem!
snuppelura-jente10 Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2009 Tusen takk! Jeg hadde så god følelse før jeg gikk på UL, men nå har jeg så og si gitt opp. Hadde første dag i forrige mens 3. juni. Men har sykluser på 31/32 dager.
♥Bubble♥ Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Huff... jeg synes virkelig synd i deg. Vet hvor forferdelig det er å gå å vente på et endelig svar. Mistet i april jeg men jeg hadde store blødninger. Skal krysse alt jeg har for at det går bra med deg og spiren. Det kan jo hende du er kortere på enn syklusen din sier, men det vet jo du bedre enn oss her inne. Om du testet positiv før IKM eller etter og sånn så vet jo ikke jeg. Ønsker deg masse lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå