Gå til innhold

Festet - for godt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Er 38 uker på vei. Nå har endelig hodet festet seg her. Og da kommer jo automatisk det neste (sikkert litt teite) spørsmålet: Kan det løsne igjen? Eller er det stuck nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

når hodet fester seg er det for godt. men det er bare fint, for min gamle bestemor sier at da tar det max 2 uker før barnet kommer. gamle damer vet best! hehe...(selv om det skal sies at hodet her vært festet hos meg i en mnd allerede, men jeg har heller ikke hatt et "typisk" svangerskap siden jeg ble gravid med tvillinger og mistet den ene. jeg er også i uke 38) men ta det alikevell som et bra tegn!!

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi lå med hodet nede da jeg var på UL i uke 32, også når jeg var der i forrigårs i uke 37.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var på kontroll uke 35+1 hadde hodet festa seg denne gangen. Var omtrent på samme tid sist. Jenta kom da 13 dager på overtid,- etter at de tok vannet på meg på sykehuset.... Så jeg måtte vente nesten 7uker etter at hodet var festa.

 

Spurte jordmor om hodet da er festa for godt, og hun sa at det som regel er det, men kan i noen tilfelle løsne igjen. Skjedde ikke ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kunne kjenne at hodet var festet. for når hodet bare er nede så er det allikvel ikke så langt nede som hvis det var festet. men når det var festet fikk jeg slags nedfalssfølelse. akkurat som ungen skulle til å dette ut til tider. så jeg spurte jordmor og da var hodet festet. babyen min har ligget med hodet nede lenge. og merket lite til det. men når hodet fester seg skjer det i mange tilfeller at magen "faller", man får hyppigere tissetrang og bevegelsene sitter rimelig langt nede. .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...