Gå til innhold

Spark i ribbein...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lillegutt har sparka meg så mye i ribbeina at jeg er helt øm! gjør kjempe vondt å reise meg opp når jeg ligger.

det er vel helt normalt, men fler som har det sånn?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

*rekke opp handa*

 

Det hjelper å legge ei hand under ribbenet for å ta litt av for de verste hallingkastene når det stormer som verst, men får meg noen kraftige trøkk innimellom ja. IKKE godt!

 

Og er litt snurt for at jeg ikke får blåmerker på utsida, så jeg kan vise fram som "bevis" på aktiviteten ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg har det likedan. Voldsom aktivtet som gjør at jeg er øm både i ribbeina og i huden. Trøster meg med at det er jo bare et godt tegn på frisk og sprek unge. Jeg bruker også å legge hånda og presse litt der hvor det sparkes som verst, da roer det seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh godt å høre at det er fler =D

(klarte å se at jeg var anonym når jeg la inn innlegget)

 

Men da har vi spreke baby'r i magene våres da =)

men er virkelig slitsomt..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært sånn en god stund.. Jeg også dytter litt tilbake:) Men er ikke noe godt nei! Vanskelig å finne en god sittestilling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også ;)!!! D gjør litt vondt. Men synes også at det kan gjøre vondt ellers rundt omkring på magen der hun sparker. Flere som også synes det? Det gjør meg ingen ting i allefall, jeg skal holde ut, snuppa mi skal få turne akkurat så mye hun vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør ikke så mye vondt ellers rundt på magen neei,,, Bare ribbeina..

Men de er aktive og det skal vi være super glad for! Men innrømmer at det skal bli godt å bli aleine i kroppen min snart=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...