Patetica fåkksi Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Noen som har tips om hvordan man blir kvitt / roer ned en ekstremt irriterende russer? Finnes det kremer (som dere tipser om her når noen trenger råd mot munnsår bl.a), eventuelt piller som har god virkning? Snakking er utelukket, da vedkomne IKKE lytter. Tar imot alle tips med en stor takk. Bl.merk. *klikker-snart-i-alle-vinkler*
Ikkelektuell Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Bompi, da. Du må jo ta ham ut av munnen, vel!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 *harrr harr* Jeg tenkte koffert med en gang... )
Patetica fåkksi Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2009 Her kommer ei stakkars fröken og ber om raad, men blir malt med "Grisen-grisen!"-börsten.
frk Nilsen Skrevet 24. juli 2009 #8 Skrevet 24. juli 2009 Vodka er vel eneste som kan lokke en russer ut av hulen sin
GISR:) Skrevet 27. juli 2009 #10 Skrevet 27. juli 2009 Haha, bra den! Kroppsspråk kan funka, vis noken internasjonale tegn på avsky eller lignande.
Aliena Skrevet 29. juli 2009 #11 Skrevet 29. juli 2009 Bedre med en russer i halsen enn en finne i rompa.
Patetica fåkksi Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 29. juli 2009 Spesielt om det er haifinne. Du snakker av erfaring?
Patetica fåkksi Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #14 Skrevet 30. juli 2009 Daaahhh *klasker meg i panna*
Gjest Skrevet 30. juli 2009 #15 Skrevet 30. juli 2009 Jeg har en besøkende unge helt oppunder drøvelen, bytte? Kan godt betale mellomlegg.
Patetica fåkksi Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #16 Skrevet 30. juli 2009 Ja!! JAAA!! Jeg betaler frakt for 1 stk. ekstremt irriterende russer OG for hvem det måtte vaere du ønsker å bli kvitt. Syden - Norge, Norge - Syden, spiller ingen rolle. Håper du takler kvinnehatere.
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 30. juli 2009 #17 Skrevet 30. juli 2009 hmm du er vel ikke naboen min? haha jeg har en russer her jeg... hadde jeg hatt en ndgoihgvuk............
Patetica fåkksi Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #18 Skrevet 31. juli 2009 Nja, med mindre du bor i Syden? "Min" (snart sug luts, venter på papirer fra Posten, eller Correos som det heter her) russer er på min arbeidsplass og heldigvis et stykke unna heimen. Hvor får jeg tak i en ndgoihgvuk? Virker de?
Patetica fåkksi Skrevet 1. august 2009 Forfatter #20 Skrevet 1. august 2009 Gleder meg allerede. *gnir meg i henda*
Gjest Skrevet 1. august 2009 #21 Skrevet 1. august 2009 Uansett hva en ndgoihgvuki er vil jeg også ha. Forøvrig kan jeg gi følgende råd for å holde ut til papirene er i orden, Ape-Tit: hver gang du snakker til ham så mimer du bare. Da tror han først at han er døv og blir deretter gal, og innen du rekker levere ham til Postmann Pat (Pepe?) sitter han i et hjørne og rugger innsmurt i egen faeces.
Patetica fåkksi Skrevet 1. august 2009 Forfatter #22 Skrevet 1. august 2009 ...og det er slik du helst vil motta ham? Han ER døv på det ene øret og dette er faktisk ikke tull (og det verste er at ingen ting av det jeg har sagt over er tull). Problemstilling; det er 1 august i dag (og alle de andre bitre dagene har det vaert "juni allerede" og "herregud er det juli alt") og vi er i en sjef - ansatt sittshueishen (høres bedre ut på engelsk). Og det er sommer og det er Syyydenskysten og det er min økonomi. Faen som jeg hater mannssjåvinisme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå