Gå til innhold

NEI, Gravidbelte beskytter IKKE babyen..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For guds skyld....slutt å påstå dette!!!!

Les på Trygg Trafikk sine sider. DE HAR UNDERSØKT DET.

eller les en bok om basic physics så skjønner dere hvorfor.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære vene for aggresivitet da;-)

Jeg bruker det for at det er ubehagelig å ha belte klemmende på magen jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør da jeg også. Men blir frustrert når folk i den andre tråden stadig påstår at "jo selvfølgelig beskytter den babyen" når man stadig viser til trygg trafikk sine undersøkelser. Det gir en falsk trygghet.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver og en får tro som en vil?? :)

Som jeg; Jeg tror det beskytter i de mindre kollisjonene, det er alltid et press på magen når man kræsjer i feks. 10km\t og JEg tror det kan beskytte litt men seeelvfølgelig ikke i de større ulykkene;:) Men da er deti ngenting som kan beskytte deg uansett =o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som blir veldig grinete av å være gravide eller? :)

 

Enig i at det ikke beskytter når det virkelig er et uhell, men ved feks en kraftig bråbrems, så vil man jo ikke få det trykket på magen ved å bruke et slikt belte. Det sier seg jo selv.

 

Så ved mindre uhell - hjelper litt

Større ulykker - hjelper ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelper litt, hjelper ikke....hvor har du dette fra.

 

Ikke veldig grinete her men synes det var irriterende når mange påstår dette hardnakket uten dokumentasjon. Det er jo villedende...

 

Trygg trafikk har dokumentasjon på at det ikke funker og alikevel synser folk her inne....hva er vitsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da høyst lovlig her inne å reagere på at folk påstår ting som ikke er sant......

Hvorfor bryr DU deg om at jeg synes det er tullete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det diskuteres sikkert fordi man vil være helt sikker på å gjøre det rette for den lille. Da er det bedre å diskutere eventuell usikkerhet og muligheter en gang for mye mener nå jeg da. Dette er et forum for å snakke om det man ønsker. Trenger ikke bli spydig og si at noen diskusjoner er tull. Det er ganske barnslig. Vi er bare en gjeng med jenter som er bekymra for babyen og vil gjøre vårt aller beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trafikksikkerheter viktig for oss alle og da synes jeg det er dumt at folk sier ting uten å være sikre. Man kan synse om så mye men av og til bør man la være å uttale seg om slike viktige ting hvis man ikke har peiling.

 

NB! Jeg er hverken spydig eller sint selv om jeg skriver noen ord med store bokstaver. Jeg bare skjønner ikke hvorfor folk ikke får med seg fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...