En,to,sju,ti Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Noen som har erfaring? Jeg tror at 2 åringer kanskje ikke har så mye glede av det. Også tenker jeg at de fort kan bli redde av alle de høye lydene. Slår med pisker i gulv osv. Min gutt er ikke glad i høye og brå lyder og jeg tror han ville blitt litt redd. Men samboeren min mener noe annet:)
Fornøyd_3barnsmamma ;) Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Tok med min datter på 4 år på sirkus. Det var på grensen. HUn ble lei over den lange varigheten. Elefantene kommer jo til sist Vi kommer til å vente et år eller to før neste gang.
ditte&malusken&lillebror Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Toåringen min elsket det!! Hun var litt smånervøs i begynnelsen, og ville se, men måtte ha smokken og kluten sin. Etter en stund kastet hun de fra seg og satt som et tent lys gjennom hele forestillingen. Da det var slutt gråt hun for hun ville se mer...
LivetErEnLek Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Det er stor forskjell på barn og selvfølgelig kan en 2-åring kose seg på sirkus. Men jeg er av den oppfatning at man trenger ikke å oppleve alt før de er 3 år...;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå