Gå til innhold

Jeg har funnet drømmeprinsen min!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde aldri dette skulle skje meg! Har vært singel i to år nå, hatt dårlige forhold bak meg.. Ble mishandlet i to år med eksen og andre eksen min som er faren til barnet var utro og biseksuell :-(

Bestemte meg for å være singel lenge, traff en herlig fyr for to sommer siden og siden det har vi hatt kontakt men aldri fått muligheten til å møtes pga avstanden.. Nå traff vi hverandre i fjor vinter og det sa bare klikk, jeg ble veldig skeptisk til at han virket så "perfekt".. Han bryr seg virkelig om meg, har aldri opplevd at en mann bryr seg så mye om meg, gjør så mye for meg.. Vi har reist bort felere ganger bodd på fem stjernes hotell og han har tatt meg ut på flotte middager og konserter. Vi har de så fint sammen, nå har han bestemt seg for å flytte til meg og han har bestilt en syden tr til meg og barnet så vi skal reise bort i vinter:) Han offrer alt for meg og kommer hit, får seg nytt jobb osv. Jeg kan bare ikke tro at dette er sant!! Han spurte om jeg kunne tenkt meg å gifte meg med ham en dag...

Når våkner jeg, dette må være en drøm?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres fantastisk ut....

Gratulerer

Skrevet

Høres jo veldig bra ut:o)

får håpe at det fungerer mellom dere, hørest ut som om du fortjener det nå:o)

Gratulerer så mye:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...