Gå til innhold

hvor mye penger har dere på konto?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her har vi en million på konto og ca 50 tusen i kontanter i safen hjemme....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vi hatt så mye sparepenger som dere ville jeg strangt tatt hatt millionen i safen hjemme og 50 tusen på konto. Herregud, banken lever jo på dere.

Skrevet

Jøss, hva var dette for skryteinnlegg, er jo ikke akkurat vanlig med sånne kontoer da, har dere vunnet i tipping?

Vi har val 85.000,- på konto, det er sparepenger da, synes det er helt greit. I tillegg har vi en buffer på 15.000,- på regningskontoen i tilfelle uforutsette utgifter.

Skrevet

har ikke vunnet på tipping nei,men solgt en leilighet vi eide,og da etter å ha solgt den har vi nedbetalt hus og da pengene...

Skrevet

0.13 øre. og ca 30 kr i lomma :D

Skrevet

He he he siden man kan signere som anonym og ingen av dere kan sjekke fakta..... Så har jeg 10 000 000,- i banken. Og jammen har jeg visst 100 000,- i lommeboka.

Så kommer alt av verdier utover kontanter da:-D

Skrevet

Vet ikke hva sambo har men jeg har 210.000; på sparekonto.

1000 på brukskonto og 10.000; i en skuff hjemme

Skrevet

Var litt for rask der, men til anonym 10:42

Stilig, da veit vi at det finnes en kjendis på dib, enten A eller B.

Skrevet

30 000 på brukskontoen, 95000 på BSU, 20 000 på sparekonto og 20 000 på regningskonto

Skrevet

Har vel 50 000 på bsu.

190 000 på sparekonto

Ellers tror jeg jaggu ikke det er mer enn 200 kr igjen på kontoen min..

Men mannen min har heldigvis penger, da..:-)

Skrevet

ca 10.000 på en sparekonto

70.000 på en annen sparekonto

13.000 på brukskontoen

Skrevet

Har gull for 590 000 i banken, har et beløp på ni siffer, før komma, i baken. I pengboken har jeg 346, 50

Skrevet

I baNken* Har lite penger i baken faktisk.

Skrevet

Tjihi.... Heldivis snart lønning.

Skrevet

en mill to hundre..... men vi skal kjøpe større hus, så da forsvinner de.. :-) men deilig med egenkapital da :-)

Skrevet

- 379 kr;) hehehe:) skulle hatt lønning på onsdagen som var, men oppsto noe surr med regn.kontoret som nå har ferie i to uker!!!

men pengene kommer til slutt;)

Skrevet

Jeg tror jeg ville puttet de safe-pengene i banken. Plutselig kommer noen og raner dere. Vi har forholdsvis mye i banken da vi sparer til bryllup etc + at vi ikke har løst inn BSU'ene våre enda. MEN vi har

1 950 000 i huslån og 600 000 tusen i studielån, så kan vel ikke akkurat si at vi er pluss summasummarum. Men vi klarer oss veldig fint altså:)

Skrevet

0 kr på sparekonto

8500 kr på brukskonto

50 000 - kredittkortet hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...