Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 hvordan er Amber Sofia og foreldrene hennes?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Amber Sofia er en veldig pen liten mørk jente med fint navn! Mor eller far er utenlandske og de er en veldig nær familie med bare ett barn. Amber Sofia behandles som en voksen og er veldig moden for alderen. HUn har reist verden rundt med foreldrene sine, mor er fotograf og far er forsker. Hun går på internasjonal skole og er glad i mat som artisjokker og oliven selv om hun bare er 5 år...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 He he he...så morsom å lese. Jeg er ikke HI altså, men jeg fikk også den samme type "følelsen" da jeg leste navnet. At hun er en liten jente, som er litt mørk i huden, fordi en av foreldrene er utenlandsk. Hun er moden for aldre, liker mat som er litt mer eksotisk.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 He he HI her... Sier ingenting, men dette var morsomt! Flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå