Gå til innhold

Hvilken vogn har dere kjøpt/tenkt å kjøpe?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt Maxi cosi mura 4. Har jo ikke fått prøvd den mer enn til stuekjøring foreløpig ;-), men den virker veldig god synes jeg.

Til og med dattera mi på 9 var imponert da hun prøvde den: "Oi!! Den var god å kjøre!!" Mor er fornøyd! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emmaljunga mondial duo her også! Med sport cryptonite understell. Modellen heter Grey rings, og vi synes det er sååååååå fin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simo kombi her! Skal bli brukt for 3 gang nu.... Veldig fornøyd! Bor også oppe i vinterland.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga mondial duo med klassisk understell og creme letherette farge;) Helt forelsket med en gang jeg så vognen! Har vært i hus lenge:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga city cros med city bag. Farge Pro Titan i sportsdelen og Brown Check i bagdelen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På oss blir det Simo Duo!! Farge er ikke helt bestemt enda, men tror vi lander på brun. Brunt og rosa er jo bare såååååå fint <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arver en eldre Simo vogn. Den har lufthjul og er god å trille. Det er det viktigste for meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har, etter mye overveielse, råd fra venner, prøvekjøring og prat med (vilt fremmede) mødre med barnevogn på gaten, nettopp kjøpt Teutonia Spirit 3 med fashionbag.

 

Den er dyr, men utrolig lett å kjøre både på sommer- og vinterføre, og den er lett å ta fra hverandre og løfte opp trapper, som var et 'must' for oss. Synes også at den er flott og se på...

 

Veldig artig å ha den i hus - det hele ble plutselig veldig virkelig! Vi skal bli mamma og pappa!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker å kjøpe ny TFK-vogn. Den ser smashing ut, har tre hjul med luft, skivebremser og sportsdelen er bare helt rå. Lett å legge sammen, lett å løfte og går fint inn i bilen. Valget er enkelt.

Men tenker å kjøpe brukt bag, siden den bare blir brukt 6-7 mnd.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Emmaljunga Edge Duo, svart. Vi syns den er kjempefin og håper vi blir fornøyde. Kjøpte den i Sverige og sparte en del på det :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga city cros med city bag - sponset av stolte og kjempesnille mamma og pappa!

 

Farge White Croc (hvitt immitert krokodille skinn) i bag og Silver Check i sportsdelen..

 

Baggen har vi fått i hus (forelska!!) men sportsdel og understell får vi ikke før midten av oktober - bestillte fra 2010-katalogen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemamsi

simo duo vogn :) må ha god plass til voksipose OG stor baby.

Triller mye vogn og på vinterstid er de tbare simo som duger ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte en sort Emmaljunga Smart Duo til forrigemann, og var SUPERfornøyd, så den bruker vi om igjen. den var rimelig i prisen, og utrolig god å kjøre! vi måtte ha en vogn med stor bag pga høstfødsel (god plass til voksiposen i mange kalde vintermnd!), og vi går mye tur med hund på mer eller mindre godt preparerte stier/veier, så vi måtte ha firehjuls med luft i dekkene som tåler en god del mer enn kafétrilling (selv om den jo ble brukt myyye til det også hehe).

 

lykke til med valget :) det er litt vanskelig igrunnen....jeg hade egentlig bestemt meg for en HELT annen vogn, men så den Smart'en og falt pladask og kjøpte den på flekken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde pappan min funnet ut hvilken vogn som var best (han sponset vogn) og både jeg og samboer var helt enig. Det ble en Emmaljunga mondeal Grey dream med cryptonite understell. Den ble kjøpt i arvika og vi får den først om 5 uker. Vi kjøpte bilstol i samme farge også. Er så greit at man kan sette bilstolen på understellet på vogna med adapteren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fortsatt vår teutonia mistral fra første mann, super vogn! Lett å kjempegod å trille. Jeg løfter vogna kjempelett selv nn i bilen. Svært fornøyd med det kjøpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...