Gå til innhold

På tidlig ultralyd


MAXlykke *gutt utenfor magen*

Anbefalte innlegg

Å gud.. Var på tidlig ultralyd i går grunnet ass.befruktning.. (8+1uker) Det var så utrolig rart... Der lå det en liten krabat på 18mm, å hjerte slo sykt raskt:) Det var en så utrolig flott opplevelse, så måtte bare fortelle! Klarer nesten ikke vente til neste UL. Godt å vite at alt er bra, men samtidig så er jeg fortsatt bekymra for at noe skal å galt.. men sånn er det vel for de fleste... Spesielt for at veien vår er så fryktelig lang igjen hvis noe går galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mistet i MA for et år siden, så jeg krevde også tidlig ultralyd. Nøyaktig på 7 ukers dagen. Det var stort å se det bankende hjertet!! Bare 1 cm lang da, men jeg syns det var vakkert;) Nå tror jeg alt skal gå bra. Man må være positiv og opptimist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på tidlig UL 6. august også fordi vi har hatt ass. Skulle egentlig vært midt i juli men da var både vi og legen på ferie ;) Gleder meg veldig... det er større sjanse for tvillinger denne gangen... så det blir VELDIG spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro.... Det må være utrolig stort å få se at det er liv i magen.

Jeg skal også på tidlig ul på grunn av IVF behandling, så 6. august håper jeg også at jeg får se en liten krabat med bankende hjerte. Det blir veldig spennende..Den dagen jeg skal på ul er jeg 8 uker på vei:-)

 

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende anabelle og timjo! det er SÅ fantastisk... er så utrolig spesielt.. det går så fint atte... får bare håpe på at det ikke er så forferdelig mange da.. tihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp vært på min andre ul. Der så vi et hjerte som banket så fint :) For 10 dager siden så vi ikke noe hjerte, så var passe nervøs i dag! Nå er jeg 10 kg lettere! 8+1 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skal på tidlig ul kommende tirsdag også grunnet ass befruktning....er kjempe nervøs for denne dagen=S vil da være 7+6...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...