ninimi;) Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Jeg håper håper håper jeg har en spire i magen:) Skal ha mensen i dag eller i morgon og håper at den uteblir! Men i dag har jeg litt mensesmerter i magen,- men ingen mens er kommet. Noen som har erfart at en kan ha litt mensesmerter men allikevel være gravid? #håper håper håaper#
mamarama og lille banan Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 jada, jeg hadde en del "menssmerter" mens jeg var gravid, særlig helt begynnelsen
Blind Gudinne Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Hadde mensmurringer alle gangene, spesielt i begynnelsen.
dronte Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Samme her, jeg var overbevist om at mensen var på tur...
Mittens ♂♂ Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Hadde veldig mensmurringer begge gangene. Særlig helt i starten av sv.skapene. Krysser fingrene for deg
ninimi;) Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2009 Åååå så bra! Spennende! Tror jeg venter til i morgen med gravidtiets test sånn jeg akkurat er 14 dager fra egg løsning
*Rutletutt* Skrevet 22. juli 2009 #7 Skrevet 22. juli 2009 Jeg hadde "vanlige" mensesmerter i begynnelsen av svangerskapet sånn som du beskriver, smerter, men ingen mens. Lykke til - krysser fingrene for at spiren er på plass:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå