Minafårsøsterellerbror Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Og hvorfor finnes det egentlig barneyoghurt? Hva er spesielt med de typene?
<3 Legoland <3 Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Er det ikke pga det er mye mindre sukker i de?
Elin snart mamma til 3 Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 jeg gir hipp sin yoghurt med banan og eple samt den med bær Lillegull synes de er så gode så da har det blitt at han får de.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Hvis vi er hjemme får han naturell yoghurt med bær eller frukt i. Er vi på farten får han en god morgen yoghurt eller en av de vanlige yoghurtene. Hvis du tenker på sukker innhold så er visst disse barne yoghurtene store syndere når det kommer til sukker. Var en artikkel om det i vg her om dagen.
Minafårsøsterellerbror Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2009 Nå har jeg vært på butikken og sammenlignet. Det er 1-2 % mer sukker i Tine sin vanlige yoghurt enn det er i Litago og en barneyoghurt fra Yoplait. Men så er det uten fruktbiter i barneyoghurt og jeg vil ha med, så jeg kjøpte den vanlige fra Tine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå