solei Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 I napoleonskakene er kremen så luftig. Jeg blander stivpisket krem med piano vaniljekrem, men den blir så tynn og bløt. Hvordan få den luftig og høy...så den ikke flyter utover?
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Du må nok lage hjemmelaget..
solei Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2009 Blir det bedre da? Lager ofte hjemmelaget eggekrem. Men har aldri blandet med krem. Kan det hjelpe å ta litt gelantin i?? Eller la kremen stå litt i kjøleskapet før jeg pynter kaken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå