Gjest Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 For en hissig munn på morgenkvisten! Hvordan kommer hun til å bli om 10 år?! Hehehehe. Flere med morgengrettne barn? Emma er 6
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Nei, min er heller "irriterende" morgenblide - he he. I halvsekstiden :-P
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Har en sånn og jeg Og av og til er han irriterende blid kl 3 på natta! :S Blir ikke klok på de små jeg hehe
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Ja, her var det en som våknet av seg selv fordi jeg bråkte på kjøkkenet... "Mamma gå ut.... Bråker" Så jeg gikk ut. og når jeg kom inn så hadde hun satt seg i senga og satt og furtet.. Var griseirritert:-p
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Hehehe,ja husker at du har ei som kan være litt morgengretten Er litt morsomt å se på de når de er såååå sure om morningen! Hvis jeg kommer inn til Emma og er veldig blid,så ser hun VELDIG irritert ut hehe. Hvordan kommer dette til å gå om noen år lurer jeg på ;P
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 Haha. Her inne forsures ofte stemningen hvis hun må opp tidlig og alle andre er litt gretne. Nå er hun dritsur på meg fordi jeg laget meg brødskive med krydderost og skinke på. Skinken skulle ikke være på krydderosten for "osten er EKKEL!" og nå sitter hun og sier "mamma ødela skinka". Veldig kjekt. Heldigvis skal vi til legen og det gleder hun seg til :-p Hun har sykt mye rart for seg i alle fall.. Sa jeg var slem som tok skinken på osten og begynte å gråte.. :-/ Lurer på hva hun egentlig tenkte på, hehe..
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #7 Skrevet 22. juli 2009 Hehehe,ja husker at du har ei som kan være litt morgengretten Er litt morsomt å se på de når de er såååå sure om morningen! Hvis jeg kommer inn til Emma og er veldig blid,så ser hun VELDIG irritert ut hehe. Hvordan kommer dette til å gå om noen år lurer jeg på ;P
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #8 Skrevet 22. juli 2009 hehehhehehe,hvor gammel er di jente da? (innlegget mitt kom 2 ganger,for jeg hadde trykket på tilbakeknappen på pcen,så jeg trodde jeg ikke hadde sendt det,men det hadde ejg jo,så jeg sendte en gang til jeg,vims )
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 22. juli 2009 #9 Skrevet 22. juli 2009 Hun er bare to :-S Faren hennes elsker å sove og det gjør hun og, det virker som hun blir kraftig provosert når hun må opp før 10. Haha. Nå er hun glad da for jeg ga henne litt skinke :-pppp
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #10 Skrevet 22. juli 2009 Oi,bare to ja,hvordan blir det om ett par år da! Emma er heldigvis blid igjen hun også hehe,slapp å gå i barnehagen Mot at hun "passer" Adrian når jeg skal støvsuge og vaske gulvet hehe. Hun har vært vekke i 2 uker :S ferie med faren,så jeg vil egentlig ikke levere henne i barnehagen heller,MEN hun har bare ett par uker igjen å gå der,ikke det engang,før hun begynner på sfo. Så i morgen må hun hehe.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 22. juli 2009 #11 Skrevet 22. juli 2009 Haha. ja skal bli gøy.. hun er sånn hver gang hun blir vekt, om hun står opp selv så er det alltid greit, da blir hun sur fordi vi er trøtt:-p Haha, ja.. min står og spiser skinke og tar på seg sko.. mumler fortsatt at "mamma ødla skinka min" menmen;) Oi to uker ja.. Lenge da. Heter hun Miella? Det er veldig fint og jeg lurer hvor du fant det:)
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #12 Skrevet 22. juli 2009 Det er dritlenge! MEn samtidig så vet jeg hun har det veldig gøy,så jeg trøster meg med det Og så er det SÅ gøy å se hvordan Adrian reagerer når hun komme hjem igjen,normalt så er hun vekke 1 uke om gangen,bor 50% hos sin far. Adrian begynner å hyle gledes hylet sitt med en gang han ser henne,og strekker armene etter henne og tar henne masse i fjeset hhehehe. Søskenkjærlighet på høyt nivå ser du Ja hun heter Emma Miella,litt oppkalt etter meg Jeg heter Lene Miella,det klinker langt ifra så fint hehe,men jeg liker Miella navnet mitt,så jeg fant ut at Emma også skulle hete det Så heter hun Goody til etternavn,så jeg synes hun har såååå fint navn! Høres nesten litt utenlandsk ut
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 22. juli 2009 #13 Skrevet 22. juli 2009 Er du if amilie med Laila Goody eller? :-p (som om ikke folk spør om det fra før:-p) Ah, har dere hatt sånn ordning lenge?Må jo være litt deilig for dere også når alle trives da:) Hvor gammel er Adrian da? Miella er kjempekult ) Jeg har Amalie som mellomnavn og syns det er så pent navn, men så ble det en navnetopper og da.. gadd jeg ikke oppkalle :-p Men da jeg fikk det var det nesten ingen som het det
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #14 Skrevet 22. juli 2009 Laila Goody er tanten til Emma *stolt* hehe,hun er så flink skuespiller!! Adrian er 7 mnd nå. Skulle ønske han var 7 uker hehe.Ordningen har vi hatt en stund ja,vi bor ganske nærme hverandre også jeg og BF,og Emma virker som hun trives veldig godt med en uke hos meg,og en hos han Amalie er så fint navn!! Om jeg noen gang får jente så skal det stå på lista til jentenavn! MEN,det ser dårlig ut med å få mer barn hehe. Hele siste svangerskapet var bare no slit,trøtt heeele tiden,kvalm og var så mye lei meg. Og fødselen var jo ett rent helvete!. Så jeg skal ikke planlegge noe mer barn med det første hhehe. Men jeg er jo bare 25 år enda,kan jo vente litt til
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 22. juli 2009 #15 Skrevet 22. juli 2009 Så artig da.. er ikke så mange goody'er kanskje Ja jeg syns det var veldig koselig da min var 7 uker.. Da sov hun og smilte og spiste og sov mer:-p (Og bæsjet men det tenker vi ikke på nå) Amalie er fint navn ja..hehe.. Syns det er så koselig jeg:) Urk ja, å være gravid er ikke akkurat noe for meg. Dette er mitt siste svangerskap, vi skulle ha maks tre barn totalt, og helst bare to nå og så vente maange år. nå blir det ikke sånn:-p Og dette gjør jeg ALDRI igjen..hehe..
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #16 Skrevet 22. juli 2009 Hehe,jeg skulle bare ha en jeg Men sånn ble det jo ikke Kom en liten uplanlagt spire i magen Men det er jeg veldig glad for hehe Skal du ha tvillinger du? Hadde omkommet jeg om jeg bar på 2 hehe,var jo såååå svær på slutten med å gå med Adrian,veide 48 kilo når jeg ble gravid,uka før jeg fødte han veide jeg 75 Hehe. Men det vil jeg ikke tenke mer på hehehe. Nei ikke mangen Goodyer her i landet hvertfall,og en Goddy mindre i England og. Emma er og i slekt med hun Jade Goody som døde. Uff,det var trist,synes så synd på barna hennes!
* 5 om dagen * Skrevet 22. juli 2009 #17 Skrevet 22. juli 2009 ho på 8 kan være temmlig sur ja,om jeg vekker ho.men han på snart 3 er ikke det. han våkner rundt kl 10, og spør om vi er ferdig natta nå...hehe... og jeg har større unger også, og morragretne unger er ikke noen spøk asså....de kan rett og slett være farlige...hehe..
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #18 Skrevet 22. juli 2009 Hehe,ja tror ikke man skal tulle for mye med morragretne unger Jeg var SYKT morgengretten før jeg fikk barn. Blir nesten flau over meg selv når jeg tenker på det hehe.
* 5 om dagen * Skrevet 22. juli 2009 #19 Skrevet 22. juli 2009 uffja, de har noe å slekte på her,når det gjelder å være morragretten.. husker sjefen jeg hadde før jeg fikk unger,han snakka ikke til meg den første timen jeg var på jobb han...hehe...kan ikke skjønne det... men han lærte vel tenker jeg :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå