♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Holder på å bli gal her.... hver morgen i 5-6 tiden finner jr ut at det er på tide å våkne. Han legger seg i 7 tiden noen ganger seinere. men UANSETT når jeg legger han så våkner han 5-6. Det er helt mørkt på rommet, jeg har mat der så han får det men uansett hva jeg gjør så hjelper det ikke og han vil da stå opp! Ikke sover han hele natten og han sover ikke mye på dagen. Begynner å bli rådvill over hva enn skal gjøre og føler meg passe desperat for jeg er trøtt og sliten og det går ut over gubbe og elste sønn! Noen gode råd mottas med stor takk!
LillyLilly Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Vet ikke hvilke råd jeg kan gi egentlig, men ville si at min pode gjør deet samme! Hver morgen mellom 5 og 6 våkner han. Så får han melk og er jeg heldig sovner han igjen til syv. Så er han våken til han har bæsjet en eller to ganger. Dette kan variere fra en time til tre! Og så sover han igjen etter det. Så jeg er vel litt heldigere kanskje. Men den timen mellom 5 og 6 er drøy altså! Det er ikke morgen her da og han får ikke stå opp før halv syv for å si det sånn. Gir han noe å leke med i sengen og så holder han ofte fred en halv time ekstra. Kanskje det kan være noe, å gi en leke å leke meg, noe som ikke bråker for mye aknskje! Lykke til!
polarn & pyrene Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Har desverre ikke så mange gode råd, har nemlig prøvd det meste selv. Vi sitter nemlig i samme situasjon selv her og jr er nå 14 mnd. Det ensete jeg får gjort er å legge meg tidligere selv så jeg orker og ta morgen vakten og så får jeg sove ut en dag i helgen. For uansett når og hvordan vi legger han så våkner han en gang om natten ogmellom 5 & 6 på morgenen. Sover en lur midt på dagen av 2 til 3 timer. Jeg prøver å si til meg selv at alt er en periode og det går over til slutt. Når virker det som om natte våkningen er på vei over så da håper jeg han kan sove litt lengre snart også. Lykke til er desverre alt jeg kan si til deg.
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Har det på samme måte - bare at det er eldstemann på 4,5 år som er problemet... :-P Har egentlig gitt opp og venter på at han kanskje blir bedre når han blir eldre. Kanskje ikke det du ville høre - he he.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2009 Nei var kanskje ikke helt det jeg hadde håpet på. men takk gud for at jeg ikke er alene.... lurer litt på om saken vil hjelpe hvis han sover på eget rom, men han må dele rom med storebror men vekk fra meg kanskje vil hjelpe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå